Regulamin ligi! 1.# Mecze 1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy wybrane przez klany 1b. Mecze fazy play rogrywane SA tak samo jak w fazie grupowej
2.# Punktacja 2a. Faza grupowa: Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt.
2b. Faza play off Drużyna, która przegra odpada z ligi, zaś zwycięzca przechodzi dalej.
3. # Mapy
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_tuscan, de_train, de_aztec
4. # Cheaty 4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Skrypty 5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak: * no recoil * bunnyhop * burst fire * 180 turn script * awp fast zoom script
6. # Gracze 6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa) 6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 4h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
8. # W/O 8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.
9. # HLTV / Dema 9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
10. # Zachowanie graczy 10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Czas podawania wyników meczy 11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny. 11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Ustawienia gracza Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać: ex_interp 0.01 - 0.03 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
13. # Clan Leader każdego klanu 13a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
14. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.
15. # Dyskusje 15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
16. # Media z meczu 16a. W poście meczu umieszczone musi być : - dema nalezy przechowywac prze tydzien od daty meczu - obrażanie rywali -2 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e
17 . # Spóźnienia 17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
Podzial PP: Cheat = w/o i wyrzucenie z ligi No Recoil = w/o skrypt na BH = 5 pp karnych podmiana modeli broni i graczy = 5pp karnych burst fire = 4 pp karnych 180 turn script = 4pp karnych uzycie tarczy/autokampy = 3pp karnych rozrojenie paki za pomoca buga z latarki = 4pp karnych awp fast zoom script = 4pp karnych podmiana modeli broni = 4pp karnych podmiana modeli graczy = 4pp karnych uzycie buga mapy = 3pp karnych zly cfg/interp = 3pp karnych za pauze podcas meczu nie podczas freeze = 3pp karnych wyzywanie admina = 3pp karnych w meczu wyzwiska na sayu = 2pp karnych pisanie na sayu po LIVE = 1pp karnych gracz z innego klanu = w/o
18.Kazdy team musi wpłacic 5 zł sms wiecej informacji na gg : 16127872
|